Tu acel răzvrătit…

O oră târzie…. Mă năpădesc mii de gânduri, şi aceeaşi întrebare exasperantă ” de ce?”.  Urăsc  cuvintele” nu ştiu, nu cred, nu pot” şi totodată urăsc momentul  în care  sunt nevoită să le rostesc. Atâtea lucruri de care nu am habar încă şi posibil să nu am vreodată. Mii de cuvinte rostite în vânt, fără rost, ce nu-şi au locul,  irosite fără un motiv anume. Atâtea feţe familiare, o mulţime de ochi ce mă privesc zi de zi, guri ce vorbesc neîncetat, iar şi iar.  Fără să ştiu dacă sunt persoanele de care am nevoie în viaţa mea, dacă soarele va răsări pe strada mea cu sau fără ajutorul lor, nu ştiu..Dacă tu îmi vei schimba cursul vieţii, dacă  voi cunoaşte fericirea alături de tine… tu acel răzvrătit…

M-am îndrăgostit? Nu..nu. Dar dacă totuşi m-am îndrăgostit?  De unde să ştiu? Mă deghizez, îmi ascund temerile în spatele unei măşti ce-mi oferă siguranţă. Este o mascaradă! Toţi jucăm rolul vieţii noastre cu atât de multă iscusinţă, fără a da greş. Dansând în jurul adevărului, ocolindu-l. Nu vreau să mă  mint, să mă ascund, încerc doar să pretind că totul e bine. În spatele măştii, persoana ce zace ascunsă odată şi-odată va ieşi la iveală. Eu,eu  voi fi aceea care nu te va judeca ci te va ajuta să înveţi să trăieşti cu adevăratul ” eu” din adâncul sufletului tău. Tu acel răzvrătit…

Eu sunt aceea care mereu va fi cu un atu în plus faţă de restul, doar pentru că ocup un loc special şi nimeni nu-mi va ocupa locul iar dacă prin absurd s-ar întâmpla…acel ”special” îşi va pierde cu  desăvârşire magia. Cândva, acolo…undeva,  ceasul va sta în loc iar eu îmi voi trăi visul, alături de tine, tu vei fi al meu şi eu voi fi a ta, tu al meu răzvrătit…

7 thoughts on “Tu acel răzvrătit…

  1. cosmin says:

    intereant ce zici tu acolo, dar totusi sti ca acel cineva care ti-l doresti cu adevarat nu va veni niciodata, numai daca cumva viata ii un basm cu final fericit in care se zice ca nunta tine si in zilele de azi.

      1. cosmin says:

        posibil …. dar sa nu uitam ca fecare isi gaseste perechea, insa asa credem noi, defapt nu este asa,perechea pe care o cautam cu totii este perfectiunea ceea ce nu se poate sa gasesti pe pamant…poate in alta pare ?

Comments are closed.