Tic tac,tic tac…

Tic tac, tic tac…sunetul ce-mi provoacă furnicături pe şirea spinării.  Ticăitul, acel ticăit nesuferit, ce-mi aminteşte mereu că vine şi trece, trece şi nu se mai întoarce, măsurându-mi cu precizie timpul pe care am să-l las să mi-l răpească în continuare.Dar stau şi mai ascult, tic tac, tic tac….

A plecat din nou, zi de zi pleacă şi-mi ia cu el bucuria, momentul pe care-l rog să nu plece, fericirea care mă părăseşte şi ea la scurt timp de la sosire.Tu eşti cel vinovat, tu nenorocit ticăit, tu eşti acel răpitor neînfricat, un infractor căruia nimeni nu-i poate face faţă. Acel înfiorător tic tac, tic tac…

Vinovatul suferinţei mele, răpitorul viselor mele, iubirii mele.  Tu nu mă laşi să fiu punctuală-n viaţa oamenilor pe care-i iubesc,  să fiu prezentă, să iubesc şi să fiu iubită la rândul meu.  Îi iei cu tine, departe…departe, şi nu-i mai laşi să se întoarcă. Tu-mi prefaci clipele-n amintiri, clipa de azi în cea de ieri, mă faci să uit… să uit.Tu mă schimbi, mi-ai furat copilăria şi te-ai întors să-m iei de asemenea şi adolescenţa.Tu nenorocit tic tac…

Ce pot să fac, să aduc înapoi copila de ieri, să-mi înapoiezi visele,  să-mi dai timpul înapoi, să te rog.. să te rog să nu mă mai răneşti luându-mi-le ? Nimic..nu, nu cred ! Vreau să-mi dai înapoi fericirea ce o trăiam odinioară, lacrima fină ce-mi uda obrazul, adu-mi înapoi acei ochi înlăcrimaţi, prefă-mi amintirile-n clipele mele iubite.De ce? De ce nu mă asculţi, vi şi pleci,vi şi pleci, mereu tu tic tac nenorocit..

6 thoughts on “Tic tac,tic tac…

  1. Ăla Creţ says:

    Fără cuvinte.. Ce bine era când eram mici copii şi nu ştiam atâtea despre viaţa asta “crudă”.. Într-adevăr timpul pierdut, e pierdut nu ai cum să-l readuci înapoi de aceea nu trebuie să pierdem timpul degeaba, trebuie să găsim ceva anume cu ce să ni-l “umplem”.. Nu să-l irosim!

  2. cosmin says:

    ce sa zic frumos spus …. dar daca nu vrei sa mai auzi acel tic-tac ai putea sa scoti bateriile ceasului ….da timplul nu o sal poti oprii dar te poti bucrura de el pana cand o sa ……. dar orcum trebuie sa fim fericiti pt ca nu se stie cat timb mai avem.

Comments are closed.