Mă simt norocoasă !

Mi-a fost dat să văd… Să văd fericirea când mă amăgeşte şi-mi promite cu neruşinare că  nu mă va mai părăsi. Lumina zilei,  unduirea gingaşă  a crengilor la cea mai mică bătaie de vânt, să văd fel şi fel de oameni. Oameni pe care i-am iubit, îi iubesc şi îi voi iubi, care m-au făcut să uit şi să râd, să iubesc din nou şi să iert..să iert.

Mi-a fost dat să aud…Să aud sunete şi voci, ce zi de zi îmi înseninează ziua.  Vorbe dureroase, spuse intenţionat sau nu, minciună dar şi adevăr. Mi-a fost dat să aud ” Mulţumesc”  însoţit de un zâmbet cald, ” Te iubesc-ul ” care de multe îmi dădea forţă interioară, ” Cu plăcere”.. acele cuvinte de care ai nevoie atât de mult.

Mi-a fost dat să trăiesc  şi să cresc alături de oameni minunaţi.  Am avut parte de tot ce înseamnă dragoste, fericire.. armonie. Am avut parte de persoane fără de care nu aş fi ajuns aici, fără de care nu aş fi eu. Au fost şi multe zile negre, grele.. când de multe ori îmi părea că durerea n-o să mai treacă şi de fiecare dată mă împiedica să privesc spre lucrurile frumoase pe care viaţa mi le-a dăruit.

Cât de norocos poate fi un om, iubind şi trăind făcând doar ce-l face pe el fericit. De multe ori e prea preocupat de nemulţumirile şi aspiraţiile sale, încât nu observă când dragostea trece prin faţa lui, când viaţa trece pe lângă el şi timpul nu se mai întoarce. Mă întreb câte semne am ignorat şi câte sanşe am pierdut, iar dacă aş putea să dau timpul înapoi le-aş observa? Nu uita niciodată de oamenii care te iubesc cu adevărat, pe care i-ai făcut să sufere. Într-o zi îţi vor întoarce spatele când vei avea nevoie de zâmbetul lor ce-ţi umple sufletul de bucurie.

2 thoughts on “Mă simt norocoasă !

  1. Ăla Creţ says:

    Trist, dar adevărat. Avem atâtea griji care ne fac să uităm cât de frumoasă e viaţa şi că ea trebuie “trăită la maximum”. Nu ar trebui să regretăm nicio persoană din viaţa noastră care ne-a făcut să zâmbim, dar care mai apoi ne-a făcut şi să suferim. Trebuie să ne amintim cu zâmbetul pe buze de acele persoane şi să ne trăim viaţa în continuare!

Comments are closed.