Mie-mi place!

Da aprob, îmi plac  colierele statement.  Dau o notă de eleganţă şi mister ţinutei, de asemenea făcând combinaţii de haine, schimbă total ţinuta.Eu am adoptat o ţinută de stradă. Tricou alb, simplu, merge bine în contrast cu colierul colorat. Al meu aşa arată, un tip de colier din mărgeluţe colorate.

Merg foarte bine cu pantaloni cu talie înaltă, sau o fustă mulată şi îi schimbă total aspectul. Culorile gentuţei şi a fustei, nu vă vor pune beţe-n roate, colierul fiind colorat puteţi opta pentru orice culoare. Însă fusta să fie într-o singură culoare. Mai puteţi opta şi  pentru o fustă de voal lungă, simplă.

Pentru o ţinută de seară,  eu aş înlocui pantalonii/fusta cu  o pereche de pantaloni de piele neagră şi aş opta pentru o pereche de pantofi/botine .

Mai rămâne doar să-ţi pudrezi nasul,  fă o piruietă în oglindă şi simte-te frumoasă!

2 thoughts on “Mie-mi place!

Comments are closed.