Ne înarmăm pentru !

Mmm..me like that!  The pussycat Dolls- Stick with şi  gogoşile bunicii, ar trebui să fac asta mai des.Zilele acestea, am retrăit sentimentul sosirii verii, din toate tentativele ei de a se stabili, de data asta m-a  convins şi pe mine.  Dacă tunetul care m-a speriat după această frază, a vrut subtil să mă informeze că mă pripesc, ei bine.. se înşală! Deh, că doar nu poate să fie  totul roz, are şi vara părţile ei urâte şi anume furtunile.

Până una alta, să vă spun ce am aflat despre pepenele roşu.  Pe lângă faptul că este o sursă excelentă de vitamine ( A şi C) şi  conţine o sursă importantă de potasiu,( un mineral necesar pentru menţinerea echilibrului apei în corp şi regăsit în fiecare celulă a corpului), este cel mai bun detoxifiant pentru organism şi conţine 92% apă. Este indicat să consumăm cât mai mult pepene roşu, gustos şi sănătos.

Acum dacă ne-am hidratat, să ne bronzăm ! Un bronz sănătos şi frumos, necesită respectarea unor reguli de bază. Unul din ele ar fi să folosim o cremă de soare cu SPF şi să evităm orele la care soarele este cel mai fierbinte, însă nu ştiu cine ţine cont de faptul că soarele e prea fierbinte ( eu una nu :D). Bronzatul treptat îl recomand, fără arsuri şi piele urâtă. Înainte de a te expune la plajă amestecă într-o sticlă un litru de ulei de măsline cu suc de lămâie şi unge-te pe corp şi faţă. Pielea nu se înroşeşte, se hidratează şi ia un aspect plăcut.

