Cercei handmade!

Dacă tot se poartă cerceii pană, zic. Dacă suntem ingenioase, putem să facem chiar noi nişte accesorii drăguţe cu ce găsim prin casă, prin sertarul mamei sau dulapul bunicii. Moda revine, sunt de acord cu tendinţele noi, însă cel mai recomandat este să te îmbraci cu ce îţi vine bine şi cu ce te simţi tu bine în pielea ta. Învârtindu-mă prin casă, am dat de un fel de fundă ciudată.

  Chiar trebuia să fac ceva cu ea. Primul lucru care mi-a venit în minte, au fost cerceii pană. Am luat câteva pene şi le-am legat cu o sârmă subţire ruginie, se poate vopsi în caz că nu aveţi altceva.

Am vopsit câteva şi negre, am folosit lac negru, a fost la îndemână .:)) Deocamdată am făcut doar două perechi de cercei din funda de mai sus. Să vă arăt ce a ieşit.

 Aceştia sunt cei vopsiţi, am mai folosit şi puţin lac alb şi am vopsit şi sârma.

 Am adăugat un mic accesoriu de la alt cercel, pe care nu-l mai purtam.

Ei.. aceştia sunt cerceluşii. Trebuie să plec.Pe curând!

