I’m just in love..

Mă simt liniştită, liberă.. în sfârşit soarele a răsărit şi pe strada mea ! În acest  moment vorbăria-i o pierdere de timp,   de ce să trânteşti uşa dacă nu trebuie ? Mă bucur din plin de tot ce înseamnă vară şi oameni.  Uitasem să mai fac şi lucruri obişnuite. Vreau să mă despart de trecut şi să privesc înainte. Aaah.. se simte atât de bine !  Încet, încet reuşesc să fac tot ce mi-am propus. Daaar.. să vă arăt ce am meşterit eu azi.

Well.. this is.. aaahm never mind :)).

Say hello to uncle Fester!

M-a cucerit maşinuţa asta.

Gentuţa mea înflorată.Ouh kitty, kitty !

     Până la urmă ficare  părticică contează, hai să nu mai trăim superficial, să ne aducem aminte cu drag de tot ce am realizat pe parcursul anilor. Ok.. so, what will be, will be !

2 thoughts on “I’m just in love..

Comments are closed.