Mi-e dor

Mi-e dor? Cred că asta e. Mi-e dor să aud, să văd, să simt, să trăiesc.

IMG_9185 Am căzut pradă setei. Setea de trecut, de amintiri. Sete de oamenii pe care i-am pierdut.

Aș vrea să pot să spun.  Să spun ce simt, dar cum să spun dacă nu știu ce simt? Nu reușesc să mă întorc din drum, să culeg cioburi și să presar petale de trandafir. Acum că e soare, e bine.  E prea bine, mă face să mă gândesc la nopțile geroase  de iarnă. Căci mereu, după soare vin ploi.

Regret, am regrete. Regret momentul pe care l-am privit cu indiferență, o indiferență ucigătoare. Pentru că doare. Mi-e aproape imposibil să cred că nu există un alt eu in tot acest UNIVERS. Regret că n-am ascultat, că n-am privit, că n-am citit în ochii lui mari și negri. Vreau să sper și să cred din nou.

Vreau să trec neobservată, să mă fac nevăzută. Să pășesc în întuneric, să scriu pe cer lângă stele și să țip. Sunt o străină între sute de stele, rătăcesc mereu căutându-mi locul, căutându-mi  sufletul. Mă pierd printre cuvinte.

Mi-e dor să aud, să văd, să simt, să trăiesc.

