Incontrolabil..

  Ceasul bate catre ora zece,  e tarziu si intuneric. Frigul se strecoara usor pe geamul care duce catre strada. Ploaia rece ma infioara. Ambianta terifianta, trezeste sinistrul la viata. Ma reped la geamul deschis, pun capat atmosferei sumbre de afara.

   Linistea se asterne. E prea liniste, gandul meu ma asurzeste, ma doare. Mi se face sete, dar nimic  nu-mi stinge setea asta incotrolabila. Coperta plamanie a unei carti imi atrage atentia, incep sa citesc si ma cufund in lectura. Michael, tipul brunet, cu un zambet fermecator, se indragosteste de Jennifer, o pictorita timida. Povestea dragostei lor cu nabadai, imi provoaca o sete de cunoastere absoluta.

   Usa se tranteste brusc! Speriata, rascolesc  incaperea cu privirea, insa nimic nu mi-a atras atentia. Dupa un moment de reculegere, imi reiau lectura. Pierduta printre cuvinte, caut sa ma uit la ceasul atarnat de perete si….ma trezesc in mijlocul unei paduri. Peisajul ma ameteste, copacii inalti ma sperie, lumina era tot mai slaba, palpaiau franturi de raze de soare printre frunzele copacilor. Incep sa fug, sa strig..alerg tot mai repede, tot mai grabit. M-am pierdut, ma invartesc in cerc de ore bune. S-a innoptat si frica ma patrunde tot mai mult. Zgomote infioratoare se raspandesc prin preajma, frica ma indeamna sa fug, sa ma pierd prin padure. Mi se taie respiratia, ultima speranta se stinge incet. Am obosit, ma impiedic si cad. Voci si tipate se indreapta spre mine, mai aproape, tot mai aproape si…

  Buff…. Cartea se loveste de podea si ma trezesc. Inima-mi bate cu putere, privesc speriata in jur si totul revenise la normal. Ploaia se retrase, iar soarele-mi bate in geam.

